Q: polowiczny brak dzwieku w PowerDVD

Autor: Marek Dšbrowski <mdabro_at_friko6.onet.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 13:41:21 MET

Witam,

Mam taki problem:
Mam na komputerze dwie karty dzwiekowe: SB Live! i Realteka
zintegrowanego z plyta głowna (P4P800). Chcialbym moc przelaczac sie
miedzy tymi kartami w zaleznosci od potrzeb (wyjscia mam podpiete pod
wzmacniacz i pod normalne glosniki komputerowe). Problem jest w tym,
ze jezeli odtwarzam film z PowerDVD to przy SB jest wszystko w
porzšdku, natomiast przy realteku ze wzmacniacza slychac tylko muzyke
z filmu, a wszystkie glosy ludzkie sa bardzo ciche, prawie nie
slyszalne (muzyka ma glosnosc normalna).

Sprawdzajac konfiguracje Power DVD widze, ze odwoluje sie ona do SB,
mimo, ze jest on wylaczony, a nie koge znalezc gdzie to mozna zmienic.
System to Win XP SP2.

Prosze o pomoc.

Pozdrawiam

Marek D.