NTG ale moze ktos wie - DOS i trojan?

Autor: :: Solana :: <solanasun_at_hotmail.NO-SPAM.com>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 13:40:29 MET

Program antywirusowy znalazl mi trojana w pliku "iel.exe", ktory zostal
usuniety. Przegladajac dysk znalazlam tez podejrzany plik "lc.html", ktory
rowniez usunelam. Teraz zauwazylam DOS prompt z takim plikiem - domyslam
sie, ze dotyczy trojana. Czy powinnam szukac jeszcze innych sladow po nim?
Co oznacza "netstat-e"? Tresc pliku ponizej.
Pytanie drugie, mam namiar na autora/gospodarza trojana (zajrzalam do zrodla
"lc.html"). Co z tym teraz zrobic?

@echo off
iel.exe
netstat -e