Problem z grafiką

Autor: kroll2 <*nospam*kroll2_at_linuxmail.org>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 12:43:57 MET

Witam serdecznie !
Mam pewien problem :
We właściwościach grafiki pojawiał mi się pasek kolorów od żóltego do
niebieskiego i ogółem cała grafika się spsuła. Widać zasadniczy brak paru
kolorków Majstrowałem i kombinowąłem i drogą dedukcji wyszło co następuje :

*Nie jest to karta graficzna (testowąłem już tzry , niestety wsyztkie na AGP -
spróbuję dzisiaj karty PCI).

*Nie jest to monitor (na dwóch innych kompach działa)

*Nie jest to system (Windows 95 , 98 , 2000 i Knoppix - te same objawy)

*AGP niby czysty (przedmuchany powietrzem sprężonym)

Przy starcie kompa kjak mam w górnym prawym rogu logo ENERGY też nie pokazuje
kolorów tylko czarno-szaro-białe jest to logo. W biosie próbowałem zmieniać
kolory i też black-grey-łajt.

Może ma ktos jakiś pomysł , co to może być ? ;)

--
Michał "kroll2" Turowski
http://kroll2.bbs.pl