Re: wieszający się komputer

Autor: Jerzy Wawrzyniak <Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 21:55:17 MET

Użytkownik "adam" <adam_grabski@wp.pl> napisał w wiadomości
news:coad0u$5t5$1@atlantis.news.tpi.pl...
>w menedzerze urzadzen nie ma zadnych konflikow zainstalowalem takze
>sterowniki do nforce 2 i wszystko jest okej, tyle ze teraz nic nie
>restartuje, zawieszal sie po live update do norton internet security/anti
>virus, po instalacji samego sp2 bodajze tez sie zawiesil, byla tapeta
>kursor, ale nie bylo paska ani ikon i nie odpowiadal, a dioda dysku palila
>sie non stop
Słyszałem nie raz o kłopotach po zainstalowaniu SP-2 na system (też miałem,
ale miałem też działającą kopię zapasową systemu). Po przywróceniu systemu
zintegrowałem SP-2 z instalką Windowsa XP bez service packów i z tej nowej
płytki zainstalowałem Windowsa od zera. Jako pakiet ochronny używam NIS 2005
wersja polska, aktualizowany na bieżąco w trybie on-line. Zero problemów.

--
Jerzy_Wawrzyniak
Wywal_to_Jerzy_Wawrzyniak@klub.chip.pl_i_to_tez