Re: Canon IP 1000

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 09:41:37 MET

Dnia Sat, 27 Nov 2004 23:43:08 +0000 (UTC), poplecznik Rebelii RusH
zeznał(a) podczas tortur:

> nie ja zmieniam zeznania, tylko ty nie masz pojecia jak sie udostepnia
> drukarte USB aby mozna bylo na niej drukowac z okienka dosowego

<cyt> a jak inaczej moglbym drukowac z pod dosu ? na tej sie nie dalo
<cyt>

Zanim zarzucisz komuś niewiedzę przeczytaj co napisałeś. Dla twojej
informacji w XP nie ma DOS-u więc raczej sam nie masz o tym systemie zbyt
wielkiej wiedzy :P

--
Pozdro: Maciej
Przydatne adresy: http://rtfm.bsdzine.org/