Re: namieszane w partycjach

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 01:10:06 MET

Użytkownik "tOMky" <yoozef_beztego@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cob3ha$mhf$1@nemesis.news.tpi.pl
> [...]
[...]
> Więc jak/czym mogę te wpisy poprawić?
> Dzięki za pomoc.

Spróbuj usunąć wszystkie wpisy z klucza HKLM\System\MountedDevices i
zrestartuj system. Windows ponownie rozpozna partycje na dysku i
przydzieli im literki.

We wspomnianym wcześniej linku podałem też inny problem z Linuksem
dotyczący nietrzymania się kolejności dysków logicznych - masz teraz
przykład z autopsji, do czego to prowadzi...

/odpowiadając zmień px na pl/