Re: jaki zasilacz do 200zl

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Sun 28 Nov 2004 - 00:47:14 MET

Piotrek K nabazgrał(a):
> Kupiłem dzisiaj Chieftec ATX 1136H ,145 zł.Po odpaleniu normalnie szok
> ,nic nie słysze tylko lekki szum.Aż musiałem sprawdzić kawałkiem
> papierku czy wentylator chodzi.Polecam.

Rowniez dobre zasilacz. W moim starym Celeronku 533 po anihilacji Codegen'a
;) wstawilem wlasnie Chiefteca 1136H i do teraz chodzi bezglosnie i bez
zarzutu. W aktualnym Bartonku 2500+ @3200+ uzywam jednak HPC-360-302-DF i
raczej do nowych kompow polecam ten - jest pol banki drozszy co prawda, ale
dwa wentyle sie moga przydac, produkcja Sirteca = niezawodnosc no i opinie
uzytkownikow - rzadko slychac, zeby ktos na te zasilacze narzekal,
sprawdzaja sie nawet przy kompach bardzo pradozernych. ATX 1136H to juz
jakby troche gorsza teoretycznie produkcja (nie pamietam kto je robi)
sygnowana przez Chieftec'a, ale rowniez nie moge zlego slowa powiedziec na
ten model. Autor watku sam zdecyduje, ale ja mimo wszystko polecam
sprawdzonego HPC z dwoma wiatrakami... ;)