Re: HP czy Toshiba

Autor: Arkadiusz Michalak <arkady.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 22:57:08 MET

Rafał Brzoskwinia <brzosk@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Rafał Brzoskwinia" <brzosk@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości

> Opss pomylilo mi sie A50-106 tez ma celerona wiec wiec nie bedzie szybszy,
> ten argument odpada pomylilo mi sie z A50-109 ale ten jest drozszy o ok
1000
> zl, i nie maz tez fire wire wiec czesc moich argumentow upadla:-)

Szukam przede wszystkim notebooka z przeznaczeniem do pracy (no nie tylko) z
aplikacjami biurowymi(Word, Excel, trochę grafiki w Corelu) i ewentualnie
filmy (plus dla Toshiby za wyjście TV - notabene, czy jakosc obrazu w
telewizorze bedzie dobra?)oraz zapis dzwieku z urzadzen zewnetrznych i
nagrywanie płyt CD. Nie mam tez dokładnych informacji co do rodzaju
nagrywarki DVD (w przypadku HP) oraz dodatkowego oprogramowania. Zastanawia
mnie też krotka gwarancja tego modelu w porównaniu do Toshiby.
Mam pytanie dotyczace płyty głównej, ktora jest nowsza i przystosowana do
procesorów Centrino (Toshiba - 855GM, czy też HP - 852GM) i czy to ma
znaczenie.
pozdrawiam
Arek