Monitor ściemnia

Autor: Ano nim <anonim1331_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 22:19:11 MET

Mam problem jak wielu tutaj. Mój monitor od kilku dni zaczyna przyciemniac
tak że za pare dni nic nie będzie widać. W sterach ustawiłem większą jasność
ale jest wtedy mniej czytelnie i wkońcu suwak się skończy. Sprawdzałem
monitor na drugim kompie i jest to samo (więc monitor det). Dodam że
kilkanaście dni temu było przepięcie w sieci i uszkodziło mi kilka plików na
dysku (2 partycje C-WinME F-WinXP) w Par. C ale to już naprawione.
Wracając do tematu co mam robić.

Z góry dziękuję.