Re: Logo Komeniusz

Autor: JanuSz <jsepWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 21:42:15 MET

> Mam do Was ogromną prośbę, w związku z tym że dostałem się do II etapu
> konkursu informatycznego organizowanego przez Mazowieckiego Kuratora
> oświaty - może ktoś z Was zapoda link do tego jak w temacie, a może
> ktoś z Was uczestniczył w takim konkursie i podzieli się wrażeniami.

Tu masz link

http://siec.nsk.net.pl/~chester/logokomeniusz/index1.php

ale wszystkie gimnazja mają legalnego Logo Komeniusza, poza tym można go kupić w
Warszawie na Raszyńskiej w OEIIZK, chyba za 12 zł(?!) - no w każdym razie ja
tyle dałem za licencję bez nośnika.
Linki o LOgo:

http://kosmok.republika.pl/komeniusz.html

http://www.oeiizk.waw.pl/konkursy.php