Re: Nagrywarki LG - blaski i cienie?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 21:18:31 MET

"KILu" coagd1$6li$1@inews.gazeta.pl

> Przez myśl mi to nie przeszło. I tak spędzałem sporo czasu przy PC, a
> skoro napęd nagrywał bezbłędnie, to po co miałem go zmieniać? W dodatku na
> coś z pewnością głośniejszego, pff. ;)

Ja mam teraz nagrywarkę DVD Toshiby i prawie jej
nie słyszę, choć jest świeża. :) Słyszę tylko
początek -- ustawienie głowicy. :) Później, jeśli
chcę wiedzieć, czy w ogóle pracuje, muszę ją
dotknąć ręką. :) (a cały komputer, łącznie
z wiatrakami i HDD, pracuje bardzo cicho)

A w jakim celu wymienić na nowszą?
Niedopełnianie bufora, PIO i mała szybkość. :)
U mnie nagrywarka praktycznie przywłaszcza
sobie cały komputer. :) (który pochodzi
mniej więcej z czasów tamtej nagrywarki LG)

Rozsądnym rozwiązaniem jest dla mnie wychodzenie
z domu w czasie, gdy coś nagrywam, :) aby się nie
irytować. :)

BTW: Kupiłem dzisiaj płytę DVD+RW firmy Sony.
     Na opakowaniu nic ciekawego nie było, ale
kobieta, która mi sprzedawała tę płytę, zapewniała
mnie, że osiągnę szybkość nagrywania 4x, zaś na półce,
obok ceny (11.cośtam złotych) była informacja '5x'. :)

Okazało się, że płyta nagrywa się teoretycznie
z szybkością maksymalną 2.4x, a w rzeczywistości,
nawet z taką szybkością nie jest czytana. :):):)

E. :)