problem z zawieszającym się komputerem

Autor: ukf71 <ukf71_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 19:51:14 MET

Witam.
Mam następujący problem.
Stary komputer Pentium II 350 MHz 196 MB RAM zawiesza się w trakcie pracy.
problem pojawił się mimo iż nie instalowano żadnych nowych programów i nie
zmieniano ustawień systemu.
Komputer służy do pracy i codziennie jest wykorzystywany do tych samych
czynności na tych samych programach.
Komputer posiada dwa dyski twarde (na jedym Win 98 SE a na drugim Win XP
SP1).
Problem występuje na obu systemach jak rówież w DOS (to wyklucza raczej
problem software).
Zauważyłem następujące prawidłowości :
- system zawiesza się częsciej gdy komputer jest zimny (po włączeniu gdy
stał dłużej wyłączony)
- system zawiesza się najczęsciej przy próbie rozwinięcia Menu Start lub
innych rozwijanych menu. Często przy próbie powiększenia obrazka czy innych
graficznych operacji.
Temperatura procesora jest w normie , wiatrak działa.

Moje podejrzenia kieruję w stronę płyty głównej (MS-6156 ver. 1.0 z
chipsetem BX7) lub karty graficznej (ATI AMC ver 2.0).

I teraz pytanie do Was.
Czy objawy wskazują moze na jedną z tych rzeczy albo moze na coś innego ?
Jeśłi ktoś z Was miał juz takie objawy i wie jak mi pomóc to z góry dziękuję
za pomoc.
Komputer potrzebny jest do pracy a teraz sprawia wiele kłopotu
niespodziewanymi zawieszeniami.
Pozdrawiam,
Michał