Re: Problem z Mikrofonem. POMOCY!!!

Autor: szelas <szelas_at_ODSPAMIACZgazeta.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 20:03:28 MET

kondrus wrote:

> No tak w akcesoraich potem Rozrywka jest Rejestrator dzwieku. Czerowna
> linia jest ciągła, a powinna "skakać"

w trayu masz ikonkę głośniczka jak na nią dwuklikniesz to ci się mikser
uruchomi.
W właściwościach miksera powinno być coś jak zaawansowane (nie wiem
dokładnie bo nie mam windowsów pod ręką) a tam bedzie nagrywanie, no i
trzeba ptaszka zdjac, albo postawić przy mikrofonie i odpowiednio
suwaczek ustawić - powinno działać

szelas