Telefon przez modem

Autor: Moriturus Sav Koog <comtex.kobierzyce_at_internity.pl-anty-spam->
Data: Sat 27 Nov 2004 - 19:47:08 MET

Wit-Aj!Cie.

Mam taki pytanie dosyć nietypowe.

Idea prosta: linia telefoniczna w pokoju, komputer, gniazdko, modem..
telefon.

Nie chce kupować drogich aparatów telefonicznych aby byl DECT
(identyfikacja rozmówcy) i inne bajery skoro mogę mieć to w komputerze.
Jako, że komputer i tak działa prawie ciągle więc nie widzę problemu ..
prawie nie widzę. Moim ostatnim modemem była Cobra Zoltrixa (jeżeli
dobrze pamietam:D ) potem wypadlem z obiegu.

Jaki modem w chwili obecnej w zestawie ma na tyle dobre oprogramowanie
aby spełniał moje wymogi? Oraz jaki modem sam w sobie technicznie
spełnia takie wymogi :)

A moze tak leciutko juz nie ta grupa :) ale jaki program polecacie do
takiego wykorzystywania modemu (jeżeli nie ma na rynku modemu z
dołączonym właściwym oprogramowaniem)

Pozdrawiam
Moriturus Sav Koog