Re: HP czy Toshiba

Autor: Rafał Brzoskwinia <brzosk_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 17:50:42 MET

Użytkownik "Arkadiusz Michalak" <arkady@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:co9v9c$2jf$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> zastanawiam się nad wyborem notebooka HP 9020 (procesor CM 330 1,4 GHZ,
> DVD+RW, 512 RAM, 40 GB HD, płyta główna Intel 852GM, Win XPHE)
> czy też Toshiba Satellite A50-106 (procesor CM 1,5 GHz, Combo, 256 RAM, 40
> GB HD, karta graficzna Intel 855GM, Win XPHE, wyjście TV) - cena obydwóch
> ok. 4300zł. Może ktoś ma więcej informacji na temat podzespołow oraz czy
> warto zastąpić Win XPHE WinXPProf.
>
> --
Z tych dwoch wybralbym Toshibe, wiecej portow( fire wire, tv-out, lpt) ,
pelne centrino a nie celeron, Pamieć do Toshiby zawsze mozesz dolozyc a ze
zmiana proca nie jest juz tak latwo. No i mnie osobiscie duzo bardziej
podoba sie Toshiba z wygladu ale to juz kwestia gustu. Gwarancja Toshiba 2
lata, HP rok, wiesz juz chyba dlaczego oba maja ta sama cene mimo slabszych
na pierwszy rzut oka parametrow Toshiby, jesli juz chcesz porownywac modele
powinienes zainteresowac sie HP 9030 to ta sama klasa
Oba w/w modele maja dosc kiepskie karty graficzne, ale na urzadenia
przenosne nadaja sie bardzo dobrze, beda dlugo trzymaly baterie i beda ciche
w pracy.
Co do kolegi DanJ, notek ktory Ci poleca jest to dobry wybor jesli chcesz
pracowac z nim na biurku, nie bedzie dluzej trzymal na baterii niz 1,5
godziny i bedzie stosunkowo halasliwy ale napewno bedzie wydajniejszy niz te
ktore Ty podales, zwlaszcza w grafice.
Rafal