Re: Może ktoś będzie wiedział (Adaptec 29160N)

Autor: szelas <szelas_at_ODSPAMIACZgazeta.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 17:36:40 MET

Radosław Sokół wrote:

> Host-adapter, a nie kontroler :)

> A szynę masz na pewno prawidłowo zaterminowaną?

No i tu się moja wiedza o SCSI kończy :)

ale

1. nie podłączajac nic pojawia się ten komunikat
2. podłączając zewnętrznego ddsa z zapietym na "dupce" terminatorem też
się pojawiają
3. podłączam dysk, który kiedyś był podłączany (taśmą 68 żyłową na jedno
urządzenie) i działał bez zastrzeżeń, a teraz też sie pojawia.

szelas