Re: Dodatkowy napęd a zasilacz

Autor: Maciek <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 15:13:30 MET

> Mam zamiar dodać napęd DVD do swojego zestawu.W związku z tym nie
> wiem czy
> zasilacz który posiadam (300W Codegen)wyrobi.W zestawie jest grafa
> ATI,karta
> SoundBlaster,sieciówka,nagrywarka.Nie zamierzam używać jednocześnie
> dwóch
> napędów ale nie wiem jak jest z poborem prądu ,czy jest moment
> (np.przy
> starcie komputera )kiedy prąd idzie na wszystkie urządzenia.
naped DVD pobiera ok 30W liczac z grubsza to jest 10% mocy twojego
zasilacza. Przy dokladniejszych obliczeniach moze okazac sie ze wiecej
bo zaden zasilacz 300W nie ma takiej mocy ;-)
tu masz strony ktore moga pomoc ci w okresleniu potrzebnej mocy dla
twojego zestawu;
http://takaman.jp/D/?english
http://www.jscustompcs.com/power_supply/
mozesz odlaczyc stary naped CD jesli taki miales

--
Maciek