Re: Jak odzyskać wolne miejsce na dysku ?

Autor: Marek <marek9993_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 13:49:42 MET

vcarter <vcarter@os.pl> napisał(a):

> witam !
> 3 razy instalowalem gre NBA Live 2005 - 2 razy zle sie zainstalowala -
> wystapil blad - z dysku zniknelo przez te 2 wadliwe instalacje 2,5 GB -
> powinienem miec jakies 5 GB wolnego miejsca na dysku a mam 2,5 GB
> jaka metoda lub jakim programem (oprocz formatu) sprawic aby miejsca na
> dysku bylo nadal 5 GB wolnego miejsca ?
> Scandisk nic nie zdzialal - windoctor tez nie ...

Jeżeli w Panelu sterowania w opcji Dodaj/Usuń programy, nie ma śladu
po tych instalacjach, to ja osobiście usuwam ręcznie katalog, który powstał
w trakcie instalacji (\Program Files\coś tam), a śmieci mogły zostać również
w systemowym katalogu na zbiory tymczasowe (np. \Wincośtam\Temp) bo niektóre
instalki najpierw tam się rozpakowują, a po udanej instalacji jest to
wszystko kasowane, ale jeżeli instalacja się nie uda, to "tempy" mogą
pozostać na dysku.
Po tych ręcznych zabiegach wpuszczam do systemu WinDoctora, a on najczęściej
coś wtedy znajdzie :)
Można też uruchomić DOS-owy Scandisk po wystartowaniu windy w trybie:
tylko wiersz poleceń.
Nie przypominam sobie przypadku, żeby te zabiegi nie rozwiązały problemu :)

Marek