Re: który zasilacz?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 12:52:56 MET

Marco napisał(a):
> Składam niskobudżetowy komp dla kolegi i tak się zastanawiam, który
> zasilacz lepszy? Ostatnio pojawiały się głosy o problemach z Chieftecami,
> więc sam nie wiem. Pewnie jednak Chieftec... czy ktoś ma taki i mógłby się
> wypowiedzieć?
>
> http://www.proline.pl/shop.php?prodid=48554e544b45595f425033303030

znam ludzi co kupili i nie narzekaja ... moc jest taka jak powinna,
napiecia ok ...na pewno nie jest ultracichy, ale to tym lepiej (lepsza
wentylacja w kompie)

jezeli liczysz na jakies zabezpieczenia to musze ciebie rozczarowac ...
sa one takie jak w tanszych zasilaczach .. czyli prawie zadne ...
roznica jest w jakosci wykonania i uzytych elementach a to juz
gwarantuje wieksze bezpieczenstwo kompa ...

> http://www.angela.pl/index.php?action=SzukanieWynik&IDKategorii=67
> (Chieftec GPS-300AB-100L)

nie testowalem, ale nie polecam ...:) ma logo chieftec'a, ale
produkowany przez przecietna firme ...