Re: toshiba 490xcdt

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 11:58:09 MET

TosT wrote:
> mam pytanie probuje rozebrac laptopa (toshiba satelite 490xcdt)
> utknalem na etapie zdejmowania klawiatury, czy kos wie jak sie
> ja zdejmuje??

W Toshibach Satellite z tego okresu klawiaturę trzymał plastikowy pasek,
wciśnięty nad jej górną częścią. Wystarczyło go podhaczyć i wyjąć.

W Tecrach klawiaturę blokowała część, na której opierałeś nadgarstki.
Przytrzymywały ją trzy śrubki (spód obudowy). W Satellite waśnie tam
montowało się dodatkowe moduły EDO RAM (w Tecrach sloty były pod twardym
dyskiem).

> ewentualnie czy ma ktos linak do strony na ktorej mozan znalezc
> opisy opisanych przez mnie czynnosci ??

Nie wiem jak z Toshibą, ale Dell ma na swoich stronach szczegółowe
instrukcje rozbierania i serwisowania starych laptopów.

k,