Re: Rzeczywista pojemność HD 160GB.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 11:37:25 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:2ioxg30uoyke$.dlg@powered.by.sniper
[...]
> Ale nie martw się, ja na swoich wszystkich dyskach tracę wskutek
> tego oszustwa łącznie prawie 40 GB. Ty dopiero 11 - jeszcze nie jest
> tak źle :)

Wystarczy po prostu podawać te wartości we właściwych jednostkach,
zgodnie z obowiązującą od 1999 roku normą IEC. Na tej grupie -
wydawałoby się, zrzeszającej profesjonalistów - jakby się o tym nic nie
słyszało....

http://en.wikipedia.org/wiki/Binary_prefixes
http://www.pcguide.com/intro/fun/bindec.htm

/odpowiadając zmień px na pl/