Re: karta tv... ktora?

Autor: A.Lucis <badacz_at_mioodWYTNIJTO.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 11:22:39 MET

>> Pozdrawiam
> no hej...kochani...
> to ktora?....winfasta?
> bo nie chce kupic szmiry

Jasne ze winfasta. Mialem wczesniej pixelview. Co sie przy tamtej karcie
narobilem to moje, a z winfastem nie ma zadnych problemow z instalacja czy
zgrywaniem. Chodzi jak burza, nie ma zadnych konfliktow - az milo. Jedyne co
mnie dreczy to slaby sygnal z kablowki, ktory powoduje ze.. pisalem o tym
wczesniej na grupie. Polecam, mimo ze nie wiem nic o MSI. Ale jak cos chodzi
dobrze to lepiej nie kombinowac.
Pozdrawiam