Re: Problem z myszą (wariuje)

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 09:03:59 MET

"dooh" ebdon0nqa5kv.oanwjmycxdox.dlg@40tude.net

> Po pilku minutach pracy komputera wskażnik myszy zaczyna wiariowac i sam
> poruszać się po ekranie. Pomaga tylko restart. Mysz to standardowa 2
> przyciski podłączana pod PS/2.

> Dowiedziałem się, że może to być konflikt przerwań.

A z czym ona wchodzi w konflikt przerywania [nie{ }ciąży]? :)
Powinna być na 12 IRQ.

Wejdź do Menadżera_Urządzeń i sprawdź, czy są jakieś konflikty
w tej materii.

> Czy zakup myszy pod USB (porty serial mam zajęte) może rozwiązać problem ?

Sam zakup? No... Nie wiem... A leżałaby
w pudełku, czy zostałaby z pudełka wyjęta?

Sprawdź swoją myszkę u kogoś znajomego, kto ma u siebie chodzącą na PS/2.
Jeśli się okaże, że i tam są z nią problemy -- to może oznaczać, że mysz
jest uszkodzona, w co wątpię. :)
Zanim kupisz nową mysz -- sprawdź, czy z tą nową będzie wszystko w porządku. :)

> Czy da się jakoś inaczej rozwiazać problem (zmiena przerwań) ?

Najpierw sprawdź, czy rzeczywiście dochodzi do konfliku. :)

E. :)