Re: Canon IP 1000

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 00:10:01 MET

Dnia Fri, 26 Nov 2004 05:47:54 +0000 (UTC), poplecznik Rebelii RusH
zeznał(a) podczas tortur:

> :) wchodzisz do pierwszego lepszego sklepu i pytasz sie jakiej firmy
> zamienniki do canona najlepiej sie sprzedaja .. albo po prostu kupujesz
> inkjeta (chyba dosc znana firma)

Ja o tym wiem, ty o tym wiesz i są dziesiątki ludzi którzy o tym nie
wiedzą.

> a jak inaczej moglbym drukowac z pod dosu ? na tej sie nie dalo

No ale raczej nie każdy potrzebuje w dzisiejszych czasach DOS-u - masz po
prostu specyficzne wymagania i do nich powinneś dopasować drukarkę - jak
zawsze zresztą.

--
Pozdro: Maciej
Przydatne adresy: http://rtfm.bsdzine.org/