Re: który zasilacz?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 23:25:17 MET

Dnia Fri, 26 Nov 2004 22:33:58 +0100, Tomcio w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> Twierdzisz ze taki za 100zl jest lepiej zabezpieczony niz za 50zl ?? Myslisz
> ze wiele sie od siebie roznia w budowie ?? Za dobry zasilacz trzeba dac
> wiele wiecej :)

Tak właśnie twierdzę! I również twierdzę, że za dobry zasilacz trzeba
dać... no może nie "wiele" ale na pewno wiecej.
W zasilaczu za 50 zł nie masz prawie nic, po ściągnięciu obudowy okazuje
się, że jest tam tylko to co niezbędne, a w tych co podałem jest sporo
zabezpieczeń, większe trafo itd... W razie problemów nie spali kompa tylko
ładnie odetnie zasilanie.

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB