komp się nie wyłącza. czy popsuta jest płyta?

Autor: Arkaad <arkaad_at_o2.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 23:10:36 MET

witam szanownych grupowiczów

mam kompa z płytą Asrock K7S8X, AMD Sempron 2200. Otóż mam od jakiegoś
czasu pewien problem. Po zamknięciu windowsa komp się nie wyłącza. (wiatraki
nadal pracują, na ekranie zostaje plansza trwa zamykanie systemu). Wyłączam
go wyłącznikiem na zasilaczu. Dzisiaj nawet zrobiło się tak że gdy włączam
włącznik na zasilaczu to komputer od razu rusza (jeszcze wczoraj tego nie
było). podejrzewałem o to zasilacz ale po wymianie na inny dalej dzieje sie
tak samo. Teraz zastanawiam się czy to nie płyta jest zapsuta. czy ktoś ma
może jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem. czekam na wszelkie sugestie i
uwagi.

z góry dzięki

--
Arkaad