Re: XP i SCSI

Autor: Zbyszek Czapnik <zbyszek.c_at_chilicommunications.com>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 22:48:44 MET

Użytkownik "AdameK" <usun-to.gajowy@tkk.net.pl> napisał w wiadomości news:co8795$p99$1@nemesis.news.tpi.pl...
> mam problem ze skanerem SCSI pod win XP SP2
> otoz w systemie mam:
> karte SCSI Adaptec UW 2940
> skaner Agfa ARCUS II pod kontrola FotoLook 3.6
>
> karta jest na 7 a skaner na 2, na skanerze terminator
> Otoz jak zainstaluje oprogramowanie dla skanea oraz wlacze skaner to system
> znajduje mi 8 razy skaner i za kazdym chce instalowac dla niego
> oproramowanie.

Masz zbyt dobrą kartę kontrolera SCSI!!!
Serio!
Miałem taki przypał z Arcusem I oraz jednym ze starszych Epsonów.
Wystarczyło wymienic na kartę bez możiwości podpinania urządzeń wewnętrzych (np. Adaptec AVA 2902) i wszystko było OK.
A 2940 miał chyba autoterminację?! Sprawdź w BIOS-ie kontrolera.

Zbyszek Czapnik