Re: Karta Grafiki do 150 PLN

Autor: Beerman <k4yt3k_at_poczta.fm>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 22:17:51 MET

Lukasz napisał(a):
> Witam Grupowiczow !
>
> Jaka karte grafiki byscie polecili do 150 PLN. +/- 30 zl
> Komputer to athlon 1400, 256 DDR RAM. Ma sluzyc do grania w gry 3D (nie musi to
> byc DOOM3 ;) )
> Myslalem o czyms na GF4 MX 440, ale jestem otwarty na inne rozwiazania :)
>
> Pozdrawiam
>
> Lukasz

Mam tego GF, powiem że na duronie 1300 i 256mb ddr przeszedłem gta3 i
vice city bez problemow, jak skakalo to przez wolny dysk. Q3, UT, CS to
dla niego pestka. Max Payne, Medal of honor, Call Of Duty, detale na
medium i tez sie gralo. Teraz na troche lepszym procu przechodze dooma 3
na low detail, 640x480,:D:D:D
Za ta cene fajna karta
Ale juz niedlugo kupuje cos lepszego:)