pamieci GeIL

Autor: mattdesigner <mattdesigner_at__.com>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 21:26:17 MET

witam... mam 512/400 kingstona i zamierzam a raczej musze dorzucic jeszcze
512. koles zaproponowal mi pamieci firmy GeIL, 2*512/400 ktore docelowo
mialyby chodzic w dualu na asusie A7N8X deluxe wraz z bartonem 2500.
reasumujac, dajem mu posiadanego kingstona +380pln. warte? w ogole nie znam
tej firmy a podobno sa w tej samej klasie co kingstony, nawet ciut wyzej.
wiec pytam czy warto? a sprawa pilna bo potrzebuje na weekend popracowac juz
na 1giga ramu... a wszystko to do zastosowan dtp :)

dzieki za ewentualna pomoc
a.