Re: Poradzcie co wybrac (plyta glowna-dugie)

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 21:12:29 MET

"WojtasJD" <not@now.pl> wrote in message
news:z4Lpd.47502$ha.28587@news.chello.at...

> Użytkownik "Grzegorz Różański" <radmor@tenbit.pl> napisał w wiadomości
>
> mimo ze mam podobne wahania jak Ty to chociaz termin mnie nie trzyma ;
> ja doradze podobnie jak kolega Bernard : markowa plytka na S754 (nie ma co
> szalec - ponizej 400)
> oraz do tego CPU A64 2800 korzystny cenowo (~500 brutto)

Dzieki Wam obu za odpowiedz, ale moze was to zdziwi, ale nie bede zalowal
ani zlotowki, gdyz ten komp bedzie praktycznie za darmo, (to specyficzna
sytuacja ;) ) wiec nie musze znow tak oszczedzac. Dlatego upieralbym sie
przy tym sockecie 939, bo ponoc przyszlosciowy. chyba ze nie... ;))) tylko
jak jest wlasnie z procesorami? kazda wersja a64 jest na 939 (nowsze) i 754
(starsze)? czy jakos to idzie czyms innym?

> AGP bedzie jeszcze dlugo - wyszlo GF6600 na PCI-E a zobacz ile ludzi
> czeka na wersje AGP :)

No wlasnie slyszalem i czytalem o tej karcie duzo dobrego, ale gdzie ja
kupic? :> nigdzie jej nie widze, nawet wersji PCI Express...
Wiec raczej to bedzie A64, ale boje sie, ze za pol roku to juz zadnej karty
graf do niego nie wsadze... :/ Niby nic nie wykorzysta predko tego pci, ale
co z tego skoro przestana produkowac agp i po zabawie... intel to tez juz
staroc ;) i co tu zrobic...

pozdrawiam
Radmor