Re: pen drive

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 14:36:22 MET

TosT wrote:

> Miałem zainstlowany win98 i pen działał

Powinień - win98 ma pełne wsparcie dla USB 1.1

> ale niestety wszystkie inne aplikaceje sie slimaczyły tak
> niesamowicie ze sie ledwo dawało pracowac
> hmm moze w tym laptopie coś jest powalone ze wolno
> działa
> P II 64 MB

Troche dziwne - na tym sprzęcie nawet win2000 /powinień/ w miarę
normalnie chodzić, a win98se wręcz "śmigać" (działał on zresztą AFAIK
"lepiej lub gorzej" nawet na 486DX). Chyba musisz popracować nad
konfiguracją sytemu/sprzętu - no i chyba nie używasz czegoś w stylu
Norton System Works/NAV? ;-)

> albo trzeba zaczać zbierać na nowy

Jesli poza ww jesteś z lapa zadwolony i ci wystarcza - pomysl o
rozbudowie pamięci do 128MB zanim zdecydujesz się na wymianę całego
sprzętu. Jeśli taki "upgrade" okaże się niedrogi - komfort pracy
znacznie wzrośnie, i bez "wyrzutów" przesiądziesz się np. na win2000

Pozdrawiam