Re: Karta Grafiki do 150 PLN

Autor: Wonder <wonder_at_poczta.fm>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 13:52:15 MET

> Nie musi to zapie...lac jak dzika swinia w rozdzielczosci 3000x4000 i 100
> fps,
> ale ma umozliwic pogranie w CS'a lub ewentualnie w CoD.
> Ma to byc karta dla kumpla i jedynym warunkiem jest cena w okolicach 150
> zl.
> Dlatego wlasnie pomyslalem o GF4 mx440 . Nie jestem dobrze rozeznany i
> pytam
> bo moze jest cos lepszego w tej cenie ?

Znajomy kupił w tej cenie Radeona 9000 SE, i nie narzeka. Wcześniej miał
Rive TNT2, więc teraz jest nawet bardzo zadowolony ;-) Nienajnowsze gry 3D,
a nawet te nowsze w minimalnych ustawieniach działają. W komputroniku ceny
9200 SE (to to samo co 9000, tylko niby lepsze) zaczynają się od 160 zł.

Wonder