Re: Prośba o identyfikacje dziwnej płyty głównej ...

Autor: Karol Susicki <biuro_at_wytnij_to_koniecznie.nurkowanie.karlsen.net.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 13:19:17 MET

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości
news:co74if$sp1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam serdecznie. Kupilem ostatnio komputer Celeron 466, obudowa AT i
> jakaś
> płyta główna :) Mam problem bo nie wiem 2 rzeczy. Jaki dysk mozna
> maksymalny
> do tego wpakować (ile płyta zobaczy), a drugim problemem to ewentualne
> ściągnięcie sterowników i upgrade biosu. Pomożecie ??!! Bardzo proszę o
> to,
> wiem, że dla speców to żaden problem.
>
> To co odczytałem na płycie to jakiś symbol: 6LX2
była kiedyś taka firma :) łza się w oku kręci ;) LuckyStar. Nie wiem czy
jeszcze istnieje. Chipset to Intel LX, dyski do 32GB max. Wersja ATX to
bodajże 6ALX powinny być stery w necie. Wpisz w google i dostaniesz pewnie
linków trochę.

--
Pozdrowienia, Karol Susicki
KARLSEN                                   www.nurkowanie.karlsen.net.pl