Re: Zmiana zasilacza i niewstajacy komp [help!]

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 12:25:51 MET

Adam 'Adak' Kępiński napisał:

> No wlasnie - kto tweirdzi ze Athlony sie pala? :->

No cóż... technologia idzie do przodu :)
Ostatnio kumpel miał okazję przetestować jakość zabezpieczeń w
Sempronie 2300+. Kupił nowy komputer, ale po kilkunastu minutach
pracy sprzęt wyłączał się. Wrócił z komputerem do serwisu a ci po
3 dniach przetrzymania maszyny stwierdzili, że wszystko jest OK i
oddali sprzęt jako sprawny. Kolega przyjechał do domu i znowu to
samo. Zadzwonił do mnie, ale nie mogłem do niego przyjechać, więc
tylko podsuwałem mu kolejne propozycje a on sprawdzał co i jak. Po
3 godzinach wiszenia na słuchawce ustaliliśmy źródło problemów -
odwrotnie założony radiator (odwrócony o 180 stopni) - tak, że w
ogóle nie dotykał do procka. Z pomocą moich wskazówek udało mu się
założyć go prawidłowo i problem zniknął. Następnego dnia pojechał do
serwisu z "buzią", poprosił o rozmowę z szefem, a ten stwierdził "no
widzi pan, u nas chłopcy w serwisie mają klimę włączoną, więc
dlatego procesor się nie przegrzewał".

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/