Odwieczny problem składacza czyli ile megaherców...

Autor: postik <postik413_at_wp.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 11:47:03 MET

Skleciłem sobie niedawno nowy komputerek i ponownie nasunelo mi sie pytanie.
Jak optymanie dobrac wartości taktowania dla poszczegolnych skladnikow zeby
maszyna byla najbarzdiej wydajna.
Moja konfiguracja to:

-Barton 2500+ ustawulem go na 208 MHz - chodzi stabilnie
-DDR 400/3200 chodzi na Auto czyli rowniez na 208 MHz
-Radeon 9550 na ile ustawic AGP, teraz mam 66MHz czy lepiej bedzie podniesc
na 1/3 * 208? Czy moze lepiej zejsc z procesorem do 200 i zostawic AGP na
66MHz?
-Jak optymalnie ustawic rdzen i pamiec na grafice, moja wytrzymuje
odpowiednio 398,25 / 249,75 wartosci sa takie ulamkowe bo innych nie da sie
ustawic o tyle skacze podzialka w Radlinkerze.