Re: Wybór słuchawek...

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 09:18:20 MET

Zobaczcie, co napisał(a) _rafael_ w poście
news:co547l$g64$1@atlantis.news.tpi.pl !!!
> Użytkownik "Filip Drunkenstein" <adres.wpodpisie@2.pl> napisał w
> wiadomości
> Tak, ponieważ chcę używać jeszcze Skype, więc musi być jakiś dobry
> mikrofon... <ciach>
> Ale co sądzicie, o tych co podałem. Szkoda na nie tej kasy ??

Nie wiem czy próbowałeś kiedyś gadać przez telefon mając dwie słuchawki...
nie jest to komfortowe. Swojego czasu obsługiwałem infolinie - wszyscy mieli
headsety, ale takich z dwoma słuchawkami unikaliśmy jak ognia.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***