Drukowanie - minolta Di183

Autor: TTT <alstr_at_poczta.fm>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 08:57:11 MET

Mam problem z drukarka Minolta Di183, testowalem drukowanie na 3 roznych
komputerach (wszystkie wyposazone w Win98 - systemu nie moge zmienic pod
zadnym pozorem;( ) i tylko na jednym (notebook) udalo sie poprawnie
uzyskac strone testowa. Na pozostalych dwoch (plyta glowna Soltek SL-75
KAV, druga oparta o chipset intela 815)w najlepszym wypadku udalo mi sie
uzyskac pare dzwinych znaczkow. Mimo przetestowania wszystkich mozliwych
konfiguracji w Biosie (Ecp/epp itd.) mysle, ze wina lezy po stronie
portow LPT komputerow i ich ustawien. Co dziwne po podlaczeniu innych
drukarek wszystko jest w jak najlepszym porzadku, kabel tez wyglada na
dobry (z notebookiem dzialal ok). Spotkal sie ktos z czyms takim? Jako
humorystyczna czesc moge dodac ze facet z oficjalnego serwisu po 2
dniach nie zrobil kompletnie nic i wyjechal mowiac ze nic z tego nie
bedzie;) Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie.