Re: Co pad³o?

Autor: Mi³y <miloszkaleta_at_ANTYwp.SPAMpl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 08:34:14 MET

perszing napisa³(a):

> Moze trzeba wymienic baterie na plycie? Data sie nie kasuje?

A wiesz, ¿e o tym nie pomy¶la³em. Sprawdzê co z t± dat±.

> Mi to raczej wyglada na sypiacy sie windows.
? Przecie¿ piêknie, ³adnie go postawi³em od nowa. Fakt, ¿e bez ¿adnych
WindowsUpdate.
  Ale ciezko powiedziec z
> jakiego powodu. Byc moze winne sa sterowniki. Z tego co pamietam, to
> stare windowsy czasem nie lyknaly sterow przy starcie, ktore byly
> powiedzmy jakies niezbyt kompatybilne z systemem.
>
> Imo pozostaje ci.
>
> 1. Sprawdzic memtestem pamiec
> 2. Odpalic windowsa i sprawdzic czy procek nie robi bledow w
> obliczeniach np. Prime95
> 3. Zmienic karte graficzna na jakas normalna - a tak wlasnie jaka ja masz?
Jaka¶ NVidia 64mb. W ka¿dym razie standard.
> 4. Wywalic sieciowke, modem i dzwiekowa, przeinstalowac system i
> sprawdzic czy dalej sa takie same objawy.
> 5. Sprawdzic czy na dysku nie robia sie badsektory, to w sumie mozesz
> zrobic jako 3 punkt.
Tutaj jest ok.
> 6. I sprawdzic czy nie ma wirusow.
Czysty

> Jak to zrobisz to napisz to bedzie latwiej pomoc, bo teraz to mozna
> rownie dobrze z fusow zgadywac co sie pieprzy.

Ok. Dzisiaj wyje¿d¿am, jutro bi±rê siê za niego, dam zna. Dziêki!

Mi³osz.