Re: proszek do tonerow

Autor: Zbyszek Misiewicz <dune_at_USUN-TO.panda.bg.univ.gda.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 08:23:37 MET

Usenet-szkodnik *andrzej*, z uporem wartym lepszej sprawy wklepał, a w
sekrecie Wam powiem, że było to *11/24/2004 5:11 PM*:
> jakich proszkow do tonerow uzywacie i jakie mozecie polecic, zeby wydruki
> byly dobrze wyczernione i w miare tanie?
Ten "toner" który masz na myśli to kartridż - kaseta, którą napełnia się
tonerem. Bo toner - to 'czarny proszek'. http://aniadp.webpark.pl/toner.html
> przymierzam sie do zakupu wiekszej ilosci proszku do drukarek hp 1100, 1200
> i 5n.
http://druknet.pl/ - poczytaj.
A potem poszukaj - niezłym źródłem jest oczywiście allegro.
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=4616
Pozdr.
z.
PS. Widziałem kiedyś worki 5-cio kilogramowe. Zastanawiałem się ile przy
takiej ilości dałoby się wydrukować kartek a'la "Sopot by night" ;-)
Zdr.
z.

--
Zbyszek Misiewicz