Re: Canon IP 1000

Autor: Lord Vader <pvrfvhyn+ROT13_at_interia.pl>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 06:20:52 MET

Dnia Fri, 26 Nov 2004 01:50:21 +0000 (UTC), poplecznik Rebelii RusH
zeznał(a) podczas tortur:

> jaki zamiennik ? zamiennik to tylko pojemnik z tuszem, kupujac ze
> sprawdzonego zrodla masz gwarancje na dobry tusz
^^^^^^^^^^^^^^^^

Jak kupiłeś pierwszego canona to masz już sprawdzone źródło?
Mój znajomy nie miał.

> nie, maja jedna glowice color+czarny, tz 4 kolorowa :)(nie licze tych
> zboczonych CMYKowych)

A ja liczę te zboczone też, bo sprawdzałem w cenniku po prostu

> tak

No może Ciebie stać na wypierdzielenie blisko 1500 zł na złom ale mnie
nie, więc zamówiłem nową część - wyjdzie jednak sporo taniej ;)

> glowica = elementy elektroniczne (piezo), wole zeby elektronika byla
> orginalna a nie jakisz szit stukany w obozie pracy w chinach za miske
> ryzu

Hmm - tani HP ma głowice piezzo ??

> blad numer jeden - nie chce sie instalowac na W98se czasami (u mnie
> ni dala na 2 komputerach) zamiast poprawionego drivera jest magia w
> grzebanie w rejestrach - to kpina)

No *tego* systemu już dawno nie używałem, więc się nie sprzeczam ;)

> blad dwa -drukowanie na nije gdy jest udostepniona w sieci = zwis
> drukarki az do jej przeinstalowania, na to nie ma rady, po prostu jak
> sie tak dzieje trzeba zastosowac inna drukarke

No to już przegięcie - najtańsze barachło jako drukarka sieciowa ;)

--
Pozdro: Maciej
Przydatne adresy: http://rtfm.bsdzine.org/