procesory na kilogramy - ossso chozzzi ?

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tb2.cy-ROT13>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 01:17:03 MET

ostatnio przeglajac niezbadane zakamarki netu oczom moim ukazalo sie
ogloszenie o tresci...:

kupie procesory, moga byc spalone ukruszone i zepsute =>286DX
450zl/kg

moje pytanie brzmi: "ossso chozzzi" , co oni z tym robia... przetapiaja
to czy co?

--
allegro - z seri - na wesolo - negatyw
"ZAPŁAĆ LEPIEJ ZA TOWAR, BO POMPUJESZ PENISA MOJĄ POMPKĄ ZA DARMO.