Re: Wybór słuchawek...

Autor: _rafael_ <evilSPAMdragon_at_o2.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 21:27:45 MET

Użytkownik "Kapsel" <kapsulski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| Nie wiem czy to Ty czy ktos inny pytal pare dni temu o to samo
| Polecam Manty MM45 (45zl), szczegoly w moim poscie.

To chyba nie ja pisałem ;-) Te słuchawki które zaproponowałeś wydają się
wymiękać przy Media-Tech MT357 ;-( Spodobały mi się te Media-Techy i z kształtu
(!) i z parametrów, lecz na stronach na których je szukałem wychodzi ponad 100zł
;-( A to troszeczkę za dużo ;-( Nie wiem poczekam może na allegro znów ktoś
wystawi je. Chyba że ktoś poda jakiś naprawdzę fajne słuchawki "godne" MT357 ??
;-) Lub stronę gdzie mógłbym je kupić TaNiO !!

Rafael