Re: 1/2 czestotliwości procesora ???

Autor: Włodzimierz Wojtiu|< <_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 20:53:32 MET

Użytkownik "Włodzimierz Wojtiu|<" <wwojtiu|<@wp.pl> napisał w wiadomości
news:co244e$be4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> jest
> płyta Lucky Star 6AZX2V ver 1.2
> Pentium II
> 80522PX233512 SL2HD
> 98060056-240 MALAY
>
> Bios przy starcie pokazuje; "procesor ... at 133MHz"
> pamiętam że ten procesor na innej płycie pokazywany był poprawnie
> mieszałem w różnych ustawieniach Biosu bez rezultatu

Mieszałem, ale bezmyslnie, pomieszałem "myślnie" i jest ok.
z tym, że ustawienie, które w biosie nazywa się auto działa tak; ręcznie
należało wybrać (66x3.5) z kilku dostepnych opcji.
wybranie niewłaściwej wartosci powoduje nierozpoznawanie procesora w
prawidłowy sposób, a także powoduje, że nie działa "reset" tak jak powinien;
tj. komputer niby sie resetuje, ale nie startuje ponownie

Włodek