Laptop: problem z touchpadem lub joyem

Autor: Radoslaw P. <radekp_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 15:41:46 MET

Mam pewien denerwujący problem z toupadem lub joypadem.
Ptóż po przesunięciu laptopa na nowe miejsce często kursor zaczyna samoczynnie
wędrować z jakimś kierunku. Dzieje się tak głównie po pochyleniu laptopa.

Nie wiem czy jest to problem z joypadem czy touchpadem (w menedźerze widzę
tylko jedno urz. sterujące, więc nie mogę wyłączyć któregoś i sprawdzić tego).

Jest jakiś sposób na zidentyfikowanie przyczyny / naprawienie tego? A może tak
ma być?