Re: Konfiguracja kompa - proszę mnie nie linczować... - jak można oczywiście...

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 18:18:19 MET

Dnia Wed, 24 Nov 2004 17:54:41 +0100, Saper/nolin11 napisał(a):

> Nom :D - teraz złapałem :D - Może jakiegoś Cheiftec'a 350W?? Tak woogule to
> jakiś w rosądniej cenie... (do 200zł...)

Jesli Chief to raczej na pewno nie wykonaniu Delta Electronics. Sporo tu
ostatnio na ten temat.

> Ciekawe.... ja nie pomyśleć :) ,ale kasy to nie będzie później :D...
> Ale chyba jednak wybiore Dualka 2x256... jak będzie za mało ramu zawsze
> można wyłączyć DC...

Mozna i tak :-) jednak osobiscie wolalbym moj wariant. ;-)

> A raczej ja preferuje podkręcanie.... :) więc chyba musze poszukać ramca z
> małym CL ?? (2,5-2 ???)
> jakiej firmy?? Prócz Kingstona... Podobno GeiL są nie najgorsze...

Kingstony to raczej tylko Hyper-x a te sa drogie. Z tych tanszych nie sa
zle Twinmosy - takie mam, ale... u mnie duala nie ma wiec troche problemow
odpada. Generalnie Sa pamieci parowane testowane pod DC ale jak pokazuje
zycie idac do sklepu na gielde mozesz kupic 2 moduly z tej samej serii i
tez beda w DC smigac. W tym wypadku jednak 0 gwrancji wiec warto umowic sie
ze sprzedawca na ewentualna podmiane.

> To mi tak bardzo nie leży na ciszy bo wole słyszęć że wsystko jest dobrze w
> obudowie :D

No nie - w ten sposob to bedziesz wiedzial tylko ze dziala wentyl na procku
:-)
A powaznie przy podkrecaniu trz
eba dbac o temperature i imo tutaj warto inwestowac w dobry cooler.
Niestety takie zabawy kosztuja. Moze sie okazac ze dzieki temu osiagniesz w
HL2 1 fps wiecej ;-)

> mam nagrywarkę zwykłych CD-R właśnie LG i niezamienił bym jej nigdy na inną
> :]

Ja mam CDRW LG w pracy i wysrtarczajaco mnie denerwuje :-/

> Nigdy nie maiłem z nim problemów.... Jest cichy w porównaniu do tego mojego
> Lite_on'a
No tak Lajtki potrafia halasowac.

> Czyli jakieś Sapphire 9800 128MB 128bit TV DVI - za 699zł

Przy takim wyborze - tak.

> Karta to jest Sapphire 9800 bez żadnych SE czy PRO samo 9800....

Tu specem sie nie czuje ani troche...

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]