problem z hdd

Autor: dziobas <dziobashugo_at_o2.pl.USUN.INVALID>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 17:23:18 MET

mam niebywaly problem z hdd WD 80 giga 8MB jak by to mialo byc wazne. Otorz od jakiegos czasu bios zacza go zle rozpoznawac. Otorz
widzi tylko 32 Giga z 80. Nie wiem, czy to problem na ta grupe (hardware, czy software). Po recznym ustawieniu w biosie na 80 Giga i tak
widzi 32. Bylem na stronie producenta i jest tam program do zerowania, ale nie mam jak danych przezucic. Sformatowalem partycje C, Linuxa, i
XP, wgralem standard MBR i dalej to samo.