Wybór słuchawek...

Autor: _rafael_ <evilSPAMdragon_at_o2.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 16:52:33 MET

Witam! Postanowiłem kupiś jakieś dobre słuchawki z mikrofonem... chcę wydać
coś koło 80 zł. Słuchawki do gier, słuchania muzyki i grania ;-)
Przeszukując archiwum grupy, nic ciekawego nie znalazłem, oprócz modelu
Media-Tech MT357. Spodobał mi się ten model, ale pytanie czy znacie jakieś
inne modele o podobnych parametrach o podobnej cenie ??

Jedyny wiarygodny sklep jaki znalazłem to TOMSOFT, a dokładnie
http://www.tomsoft.com.pl/opis.php?HTMLid_pro=1698&HTMLid_kat=224 Może ktoś
wie gdzie można taniej kupić ?? Na allegro też z chęcią bym kupił, ale nie
ma tego modelu ;-(
Proszę o pomoc...

Pozdrawiam
_rafael_