Problem z plyta?

Autor: Metto <metto_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 15:36:15 MET

Plyta ASRock P4VT8+, celeron D 2.66, modecom 350W.
Komp zawiesza sie po kilku, max kilkunastu minutach podczas instalacji XP, a
takze jak np. kilkanascie minut jest wlaczony bios. Gdy przenioslem dysk z
innego kompa z XP to podczas uaktualniania systemu sie nie zawiesil 2 razy,
ale po tym jak system juz stal to 5-15 min i pelen zwis (pomaga tylko
reset).
Testowalem na 3 rodzajach pamieci, 2 kartach graficznych, w biosie na
roznych ustawieniach (tu pewno nie wszystkich :) bez zmian. Temp. procka
40-45 'C.

Plyta jest nowa no i nie wiem o co chodzi, czy to ona powoduje problem czy
cos innego (ale co?). Potrzebuje pilnej diagnozy bardzo, bo na jutro musze
miec dzialajacy sprzet :) i nie wiem czy mam kupowac nowa plyte czy
kombinowac dalej.

Dodam, ze inny ciekawy objaw jest taki, ze po wylaczeniu kompa po ok. 5
sekundach on sam sie ponownie wlacza...

--
Michal