Re: Wybor procka

Autor: Włodzimierz Krześniak <skoll_wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 14:07:11 MET

Dzięki za zaangażowanie. Jeżeli jeszcze się nie znudziliście to będę
próbował rozwiać swoje wątpliwości kilkoma następnymi pytaniami ;)

> Twoja płyta powinna obsłyżyć ten CPU, więc i HT.
Czy hiperwatkowosc jest cecha samego procesora i nie wymaga wsparcia ze
strony plyty? Czy może Intel 485 ma wsparcie dla tej technologii?. Albo
może zestaw będzie działał tylko procek będzie się zachowywał jakby nie
miał HT?

> Zaktaulizuj BIOS, przyda się.
Bios zaktualizuje gdzies pod koniec przyszlego tygodnia - wtedy bede mial
chwile czasu sie tym zajac...

Jeżeli dobrze rozumuję to procek 3GHz/800MHz po zainstalowaniu na mojej
płycie (FSB 133MHz) będzie działał wolniej niż 3GHz i dopiero
przetaktowywanie FSB będzie go zbliżało do jego nominalnej wydajności. Co
oznacza konieczność dobrania opzostałych komponentów (pamięć) tak, aby to
wytrzymały, a i tak może mieć to wpływ na stabilność całego systemu.
Lepszym zakupem byłby 3GHz/533 który jest przygotowany z myślą o FSB133MHz
bo będzie pracował ze swoją nominalną częstotliwością bez przetaktowywania
FSB.
Czy to co napisałem jest prawdą czy nadal nie rozumiem?

Pozdrawiam
Włodzimierz Krześniak