Re: winfast xp expert - cholernie cicho

Autor: Marcin Milewski <_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 13:52:03 MET

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:co4ek6$drg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Myślę, że po prostu źle podłączyłeś/ustawiłes kartę i tyle ;-)
> Czy regulacja głośności w PVR wpływa na dźwięk z TV?

tak dziala poprawnie.. juz z tym kombinowalem jak sie da... nic z tego..
jeszcze chodzi mi po glowie przerobienie kabelka laczacego tuner z
dziwekowka.. tak by podlaczyc ja przewodem z jackiem do Line-in... nie wiem
czy to pomoze...

tak na marginesie to cd audo odtwarzaja sie glosno.. a przeciez to ten sam
kanal

--
Marcin Milewski
"Nie ma ludzi normalnych... sa tylko nieprzebadani"